Şimdi Üniversiteli Olma Zamanı


 

Günümüz gençlerinin en büyük sıkıntısı şüphesiz iyi bir üniversiteye girebilmek. Online veya örgün eğitim alabileceğiniz alanında uzman kadroya sahip bir eğitim merkezi arıyorsanız bu siteyi mutlaka ziyaret etmelisiniz. Sitede; Türkiye’deki tüm üniversiteler ve fakülteleri ile üniversite puan hesaplama ve online eğitim gibi konularda pek çok imkan sunuluyor.

 Sıralama Hesaplama

 Eğer siz de iyi bir üniversiteye girmek istiyor ancak yks puan hesaplama, ygs puan hesaplama gibi konularda kafanız karışık ise mutlaka alanında uzman eğitici kadrosuyla Boğaziçi Eğitim Merkezi’nin web sitesini ziyaret etmelisiniz. Ayrıca sitede bunlardan başka öğrenci koçluğu eğitimi, fotoğrafçılık eğitimi, ileri seviye işaret dili eğitimi, yaşam koçluğu eğitimi gibi pek çok eğitim imkanı da bulunuyor.

Yorumlar